Wednesday, June 3, 2009

Siapalah Aku Tanpa Kalian!

Rakan-rakan di Multiply, saya memohon beribu kemaafan kerana sudah lama tidak menjenguk ke site kalian. Ketika ini saya telah membuka blog yang mana isi kandungannya pelbagai bahan. InsyaAllah, jika ada kelapangan, saya akan bertandang ke site kalian seperti dahulu kita memeriahkan Multiply. Kepada 'orang kuat' Multiply, Sir Zali, Pak Mail, Master Com, Hyzane, Fish, Stropedo, Aryzss (sekadar menyebut beberapa nama) please, jangan kick aku dari senarai kontek kalian. Salam mesra dan rindu selalu.

4 comments:

  1. datang menjengok blog saudara

    realpendekar :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sahabat Multiply, kalau tak keberatan jadilah followers pada blog saya ni

    ReplyDelete
  3. salam bro..
    singgah sini jap...

    Kejong (*:*)

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Bro Kejong kerana sudi lawat saya di blog ni

    ReplyDelete